آستارا نیوز-رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستارا گفت:10 بازرس بر نحوه توزیع سبد کالای دولت توسط فروشگاه های این شهرستان نظارت دارند.

به گزارش آستارا نیوز بیژن خالقوردی پور روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر مراکز توزیع سبد کالا در شهر آستارا به سبب کثرت مشمولان این طرح از سه مرکز به چهار مرکز افزایش یافته است.


وی اضافه کرد: فروشگاه های رفاه ، اتکا و تعاونی مصرف فرهنگیان و یک مرکز توزیع در خیابان امام خمینی(ره) در این طرح مشارکت دارند.

وی تمدید زمان توزیع سبد کالا تا پایان سال را موجب کم شدن صف های طولانی مقابل فروشگاه ها و رفع نگرانی ها بین مردم خواند و اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری یک واحد فروشگاه در لوندویل نیز سبد کالای رایگان دولت را بین شهروندان آن شهر توزیع می کند.

خالقوردی پور در ادامه بیان کرد: تاکنون هفت هزار و 724 خانوار در آستارا سبد کالای دولت را دریافت کرده اند.

وی گفت: از ابتدای توزیع سبد کالا 77 هزار و 240 کیسه برنج ، 15 هزار و 448 عدد روغن مایع ، 15 هزار و 448 بسته پنیر ، 30 هزار و 896 کیلوگرم مرغ و هفت هزار و 724 شانه تخم مرغ 24 تایی بین خانوارهای آستارایی توزیع شده است.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 20 فروردین 1398 08:01 ب.ظ
Yes! Finally someone writes about ig.
سه شنبه 20 فروردین 1398 07:49 ق.ظ
I'm extremely impressed with your writing skills and also with the layout
on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice
blog like this one today.
دوشنبه 19 فروردین 1398 09:21 ب.ظ
Nice blog here! Additionally your site quite a bit up fast!
What host are you the usage of? Can I am getting your associate link to your host?
I want my website loaded up as fast as yours lol
یکشنبه 18 فروردین 1398 04:15 ب.ظ
Fantastic blog! Do you have any suggestions for aspiring
writers? I'm hoping to start my own website soon but I'm a little lost on everything.
Would you suggest starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm
completely overwhelmed .. Any ideas? Cheers!
سه شنبه 13 فروردین 1398 06:40 ب.ظ
If you are going for best contents like me, just visit this site
daily for the reason that it provides quality contents, thanks
چهارشنبه 7 فروردین 1398 10:57 ق.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really
nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back in the future.
Cheers
سه شنبه 6 فروردین 1398 11:09 ب.ظ
Thanks , I've just been searching for info approximately this subject for ages and yours is the
greatest I've found out till now. But, what about the conclusion? Are you positive in regards
to the supply?
سه شنبه 6 فروردین 1398 02:38 ق.ظ
It's truly very complicated in this active life
to listen news on Television, so I simply use internet for that purpose, and take the latest information.
پنجشنبه 1 فروردین 1398 02:28 ق.ظ
Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification appeared to be on the web the
simplest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people think about
worries that they plainly do not know about. You managed to hit the nail
upon the top and also defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal.
Will probably be back to get more. Thanks
سه شنبه 28 اسفند 1397 02:38 ب.ظ
Very good blog you have here but I was wanting to know if you knew of any community forums that cover the same topics talked about here?

I'd really like to be a part of community where I can get feed-back from other knowledgeable people that share
the same interest. If you have any suggestions, please
let me know. Thank you!
پنجشنبه 23 اسفند 1397 11:53 ق.ظ
I've been surfing online more than 4 hours today,
yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.

Personally, if all webmasters and bloggers made good content as you did,
the net will be much more useful than ever before.
شنبه 18 اسفند 1397 07:09 ب.ظ
After looking over a few of the blog articles
on your site, I honestly like your way of blogging. I book-marked it to my bookmark site list
and will be checking back soon. Please check out my website too and let me know what you think.
جمعه 17 اسفند 1397 07:25 ب.ظ
Excellent blog! Do you have any hints for aspiring writers?
I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you suggest starting with a free platform like Wordpress or go for
a paid option? There are so many options out there
that I'm completely confused .. Any recommendations? Appreciate it!
پنجشنبه 16 اسفند 1397 07:30 ب.ظ
Wonderful work! That is the type of information that are meant to be shared across the web.
Disgrace on the seek engines for not positioning this post higher!
Come on over and seek advice from my web site . Thanks =)
چهارشنبه 15 اسفند 1397 12:47 ق.ظ
Thank you for any other informative blog.
Where else may I get that kind of info written in such a perfect
approach? I have a mission that I am simply now
working on, and I've been on the look out for such information.
جمعه 10 اسفند 1397 09:50 ب.ظ
That is really interesting, You're an overly skilled blogger.
I've joined your feed and stay up for in search of extra of your great
post. Also, I've shared your website in my social networks
جمعه 10 اسفند 1397 09:41 ب.ظ
I'm amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that's both equally educative and engaging, and let me tell you,
you've hit the nail on the head. The problem is something which too
few folks are speaking intelligently about. I'm very happy
that I came across this during my hunt for something regarding this.
چهارشنبه 1 اسفند 1397 01:50 ق.ظ
After I originally left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments
are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive four
emails with the same comment. There has to be an easy method
you are able to remove me from that service? Thank you!
جمعه 5 بهمن 1397 07:36 ق.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However
I am experiencing issues with your RSS. I don't understand the reason why I cannot join it.
Is there anyone else getting the same RSS problems?
Anyone that knows the solution can you kindly respond?
Thanks!!
سه شنبه 18 دی 1397 12:46 ق.ظ
Your means of telling everything in this paragraph is in fact
good, all be able to easily understand it, Thanks
a lot.
جمعه 30 آذر 1397 06:59 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It really useful
& it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.
سه شنبه 17 مهر 1397 09:11 ق.ظ
Most actors make investments their time and efforts poorly.
چهارشنبه 20 تیر 1397 12:13 ق.ظ
Some audio visible firms supply rental services.
دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 05:23 ب.ظ
We didn't find outcomes for: hardwood flooring.
چهارشنبه 22 فروردین 1397 06:37 ب.ظ
Killing Black Mould with Ammonia has its benefits.
جمعه 10 فروردین 1397 09:10 ب.ظ
There are a lot of advantages to utilizing borax to kill mold.
شنبه 4 فروردین 1397 09:56 ق.ظ
Dave Hastert is a tremendous carpet cleaning guy.
شنبه 26 اسفند 1396 01:38 ب.ظ
Valuable info. Fortunate me I found your site by chance, and I am shocked why this coincidence did not came about earlier!
I bookmarked it.
پنجشنبه 24 اسفند 1396 10:00 ق.ظ
Thanks for the good writeup. It in fact used to be
a enjoyment account it. Look complex to far brought agreeable from you!

By the way, how can we keep in touch?
یکشنبه 13 اسفند 1396 02:01 ق.ظ
Omaha, NE canine strolling and cat sitting.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 60
آستارا نیوز
وبگاه تحلیلی خبری
درباره وبلاگ

وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز را با هدف اطلاع رسانی و ارتباط شفاف با شهروندان آستارایی و گیلانی راه اندازی نمودیم. امید است تا همواره بتوانیم در امر اطلاع رسانی صداقت و شفافیت را در راس اهداف خبری خود قرار داده و مطالب را فارغ از تمایلات شخصی و گروهی به سمع و نظر شما بازدید کنندگان محترم برسانیم. بدیهی است که نظرات شما راهگشا و یاری رسان ما در انجام این امر خطیر خواهد بود.

مدیر وبلاگ :
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :